Колку прегледи ви се потребни во TikTok за да заработите просечна плата?

Видео платформата TikTok предизвика вистинска револуција во социјалните мрежи.

Се повеќе луѓе го користат овој тип платформа не само за забава, туку и за да генерираат приход.

Некои од нив дури и го прават храбриот чекор да станат „ТикТокери“ со полно работно време.

Сепак, колку треба да бидат популарни вашите видеа ако сакате да остварите пристоен приход?

Британската кредитна компанија Cashfloat.co.uk се обидува да одговори на ова прашање, користејќи податоци од 44 европски земји за да одреди колку прегледи треба да имате во TikTok за да заработите сума еднаква на просечната годишна плата во земјата.

Само креатори на содржини кои имаат најмалку 10.000 следбеници во последните 30 дена се вклучени во студијата. Ова е предуслов ако сакате да учествувате во програмата TikTok Creator Fund, која ви дава право на паричен надоместок и дел од приходите од реклами.

Резултатите од студијата покажуваат дека во Лихтенштајн ќе ви требаат колосални 188.577.327 импресии ако сакате да остварите приход еднаков на просечната плата во кнежеството – 58.644 евра годишно.

На второ место е Швајцарија, каде што ви се потребни 174.226.727 прегледи за да заработите просечна плата од 54.144 евра. Останатите земји каде што ви требаат над 125 милиони прегледи се Норвешка, Данска и Луксембург.

Последна е Ерменија, каде што ви требаат само 9,6 милиони прегледи за да заработите просечен годишен приход од 2.988 евра.

Податоците од аналитичката онлајн платформа Ahrefs покажуваат дека се повеќе луѓе се заинтересирани за оваа тема и бараат информации за потенцијалните приходи од видео содржини. Просечното месечно пребарување на Google за фразата „Како да заработите од TikTok“ е 57.200.

Во просек 33.600 луѓе го прашуваат пребарувачот „Како да стекнете следбеници на TikTok“, а 16.700 – „Како да имате повеќе прегледи на TikTok“. Во просек 14.300 корисници месечно се заинтересирани за прашањето „Колку следбеници на TikTok ми требаат за да заработам пари“.

Cashfloat.co.uk дава неколку совети за ентузијастите кои одлучиле да се посветат на оваа активност. Првиот совет е да ги концентрирате вашите видеа во области што се интересни за вас – хоби, образование и професии.

Следниот важен чекор е да бидете конзистентни и да обезбедите редовни и ажурирани информации за вашите следбеници што се релевантни за вашите избрани теми. Вклучувањето музика, визуелизации и интерактивни истражувања во вашата продукција, како и соработката со други „ТикТокери“, ќе додадат значајна вредност на вашата содржина.

Третиот совет е да ги игнорирате „троловите“ кои неизбежно ќе почнат да ги коментираат вашите видеа. Препораката е да се вклучите со вашите позитивни следбеници, да им се заблагодарите за поддршката и да не посветувате емоционална „енергија“ на непотребни расправии или конфликти со негативни корисници преку Интернет.

За повеќе вакви и слични информации придружете ни се во нашата фејсбук група Македонци во Германија.

Македонци во Германија