Блогерите за себе можат да кажат дека ја работат работата што ја сакаат!
Ако заработуваат солидно од овој бизнис, уште подобро! Може да се заработи добри пари од блог, дури и повеќе отколку ако сте постојано вработени во некоја компанија.
Како да започнете да пишувате?
За почеток, изберете тема што ќе ја обработувате на блогот! Секој од нас има некои интереси: готвење, фитнес, книги, филмови…
На блогот можете да обработувате и теми од секојдневниот живот, па може да споделите и совети за родителство, бременост, слабеење, диети, фитнес, мотивација, разубавување, уредување на домот, миленичиња, патувања, фотографија, секојдневно штедење…
Некој го комбинирал својот бизнис со полно работно време со блогирање, така што имаме и блогови за одржување на автомобили, деловни совети, спорт, компјутери и софтвер, земјоделство итн.
Следно, направете листа на теми за кои треба да пишувате. Истражувајте на интернет кои се најчестите прашања што луѓето ги „гуглаат“ кога станува збор за темата што ја обработувате.
На пример, сакате да отворите блог за бременоста и треба да откриете кои се најактуелните теми поврзани со овој концепт!
Внесете го вашиот клучен збор во пребарувачот (во овој случај, клучниот збор би бил „бременост“) и видете што ќе даде пребарувачот.
Постојат и специјални апликации за овој тип на истражување, така што лесно ќе ги најдете најпопуларните теми за покривање.
Сега кога составивте листа на теми, можете да почнете да пишувате. Не е пожелно текстовите да бидат предолги, бидејќи е докажано дека луѓето тешко се задржуваат на читање текстови. Тие само ги прелетуваат нив.
Вашите параграфи може да бидат од три до пет реченици, пожелно е после три параграфи да вметнете фотографија, наслов, поднаслов или нешто друго што ќе ја разбие монотонијата на текстот.
Како да заработите од блог?
За да заработите од блог потребно е да имате одреден број посети на дневна основа, како и редовно да го ажурирате, односно да вметнувате нова содржина. Тоа е процес кој бара време, но бара и подобрување.
За почеток, проверете дали имате доволно содржина за да ги заинтересирате вашите посетители.
Можете да промовирате блогови, пред се на социјалните мрежи, да отворите ваши страници на Facebook, Instagram, Twitter…
Ако сте во можност, спонзорирајте објава што е поврзана со вашиот блог. Рекламите на социјалните мрежи не мора да бидат скапи, но секако се корисни.
Побарајте поддршка на форуми, други блогери, вашите пријатели кои имаат профили на социјалните мрежи…
Некои други блогери можеби ќе бидат спремни да разменуваат врски или да го рекламираат вашиот блог на нивната страница, доколку вие го правите истото за нив.
Оној што има буџет за рекламирање може, за почеток, да побара од некој инфлуенсер да го рекламира!
Зголемувањето на посетеноста на страницата е најтешкото нешто со кое може да се соочите во овој бизнис и секако бара време. Треба редовно да се подобрувате, истражувате и наоѓате нови начини да привлечете потенцијална публика на вашиот блог.
Како да заработувате од блогирање и да живеете од тоа.
Кога вашиот блог ќе достигне одреден број дневни посети, контактирајте со Nativemedia.mk и аплицирајте да бидете издавач.
Nativmedia прво ќе размислат дали сте адекватен кандидат за нив. Вашиот блог треба да има одреден број посети!
После тоа, домашните медиуми ќе ги објавуваат своите реклами на вашиот блог. Рекламите ќе бидат прилагодени на дизајнот на вашата страница, така што нема да го расипат изгледот на истата.
Исто така, се рекламираат производи кои се поврзани со темата со која се занимавате.
На пример, ако вашиот блог е за автомобили, ќе има реклами за автомобилски гуми, салони за автомобили, моторни масла и слично.
Значи, сè што е поврзано со автомобили! Нема да има рекламирање за бутици, компјутери или козметика!
Посетителите на блогот се потенцијални купувачи на производи рекламирани на вашиот блог.
Колку повеќе посетители добивате, толку повеќе луѓе ќе кликнат на вашата реклама, а тоа значи повеќе пари за вас. Можете да подигнете пари веднаш штом ќе ги заработите првите десет евра.
Луѓето кои се рекламираат на Интернет се свесни дека денешните потрошувачи „живеат онлајн“!
Затоа има се повеќе луѓе кои вложуваат пари наменети за рекламирање во дигитален маркетинг. Добро искористете ги овие можности.
Текстот е авторска сопственост и неговата содржина не смее да се превзема во целост или делови без претходна согласност од авторот или порталот Емигрико.