Sezonac.hr и оваа година успешно собра и поврза бројни работодавачи и вработени, навестувајќи дека претстои уште една динамична туристичка сезона. Покрај кандидатите од Хрватска, најголемиот онлајн саем за вработување во туризмот и сезоната го посетија и многу баратели на работа од земјите од регионот, а најголема побарувачка имаше за готвачи, келнери и продавачи.
Во време на интензивна потрага по сезонски работници, карактеристично за овој период од годината, Sezonac.hr, најголемиот и најпосетуван онлајн саем за вработување во туризмот и сезоната, повторно ги поврза работодавачите и вработените од Хрватска и регионот на едно место.
Овогодинешниот саем, организиран од MojPosao, водечкиот портал за вработување во Хрватска и дел од групацијата AlmaCareer, се одржа од 30 јануари до 8 февруари, на кој се собраа 36 реномирани работодавачи – водечки трговски синџири, хотели и угостителски објекти.
Посетителите имаа можност да се пријават на околу 200 огласи за вработување, од кои повеќето беа насочени кон работата во претстојната туристичка летна сезона, но имаше и голем број понуди за трајно вработување по завршувањето на сезоната.
Голем интерес на работниците од регионот
Благодарение на напредните комуникациски алатки како чет или видео повици и деталните описи на работните услови и бенефиции, работодавачите успеаја да го привлечат вниманието на потенцијалните вработени, а истовремено да го градат својот бренд како посакуван работодавач.
Оваа стратегија го зајакнува нивниот Employer Branding, правејќи ги попривлечни на пазарот на труд и зголемувајќи ја веројатноста за привлекување талентирани кандидати. Истовремено, на посетителите им се овозможи подлабоко да ја запознаат работната средина преку фотогалерии и видеа, што го олесни процесот на усогласување на очекувањата со реалните работни услови. Ваквиот пристап даде основа за градење долгорочна соработка и задржување на квалитетни кандидати и по завршувањето на сезоната.
Што се однесува до самите бројки, саемот забележа повеќе од 230.000 посети од баратели на работа и повеќе од 1.270.000 прегледи на страници, како и повеќе од 8.000 апликации за огласени позиции.
Покрај работодавачите од Хрватска, голем интерес за саемот привлече и работници од регионот, а годинава најмногу посети од регионот имаа работодавачи од Босна и Херцеговина, Македонија, Србија и Црна Гора.
Имајќи го предвид бројот на слободни работни места на кои работодавачите бараа „засилување“ за туристичката сезона, најбарани сезонски работници во Хрватска се готвачи, помошници готвачи, келнери, продавачи, келнери/собарки, магационери и рецепционери и ова се и дел од работните места кои предизвикуваат најголем интерес кај посетителите на саемот.
На саемот учествуваа:
Coca Cola, Lidl, Valamar, Jadranka trgovina, Tommy, Ribola, Le Méridien Lav, Maistra, Remisens Hotel Group u Cavtatu i Portorožu, Arena Hospitality, Bluesun, Jamnica, Jadranka turizam, Petrol, Aroma Global, Liburnia Riviera Hoteli, Spar, Aminess, Jadran, Konzum, Zagrebačka Pivovara, Molum Hotel & Residences Sveti Filip i Jakov, AC Hotel by Marriott Split, Lošinjska plovidba – turizam, Bretanide, Martinis Marchi Hotel, dm, Cresanka, Studenac, Lush, Le Premier, Dukat, Kamp Bunja, Amadria Park, Metro, Easy a Tent.