Нашите интереси, содржината што ја следиме и информациите што ги споделуваме на социјалните мрежи и на Интернет создаваат виртуелна слика за нас, а невнимателната согласност ни ја отвора вратата за различни рекламни содржини.
Колку е профитабилен дигиталниот маркетинг доволно говори податокот дека приходот на Google од рекламирање во 2020 година изнесувал околу 147 милијарди долари.
Потребно ви е нешто од бела техника, лаптоп или апарат за домаќинство, прво ги споредувавте цените на Google, па можеби го купивте она што ви треба, но кога подоцна повторно го отворивте пребарувачот, ве преплавија реклами за производите што ве интересираа.
Овој феномен во маркетингот се нарекува дигитално ретаргетирање.
Ни се наметнува со разни методи, што помалку откриено или скриено. Еден од традиционалните методи – следење на однесувањето на корисниците е употребата на колачиња. Мали податоци, делови од податоци што се на вашиот уред, вашиот прелистувач што едноставно се создадени со користење на Интернет. Ве следат преку неколку веб-страници и овозможуваат некои други методи.
Интернет огласувачите добиваат информации и за кои производи нè интересираат преку телефонски апликации, без воопшто да се сомневаме дека премолчено им дозволуваме да ги користат.
.Некои од овие техники можеби не се очигледни на прв поглед кога пристапувате до одредена веб-локација. Она што е сигурно е дека треба да бидеме информирани за овие методи и да имаме право да одбиеме некои од нив. Да ја одбиеме анализата на нашата употреба на Интернет и нашите лични податоци за одредени маркетиншки цели.
Многу страници што ги користат милиони ширум светот се поврзани. Сметката на Gmail може да се поврзе на YouTube, како и на Facebook. Нашите интереси, содржината што ја следиме и информациите што ги споделуваме создаваат виртуелна слика за нас, а невнимателно давање согласност ја отвора вратата за различни рекламни содржини.
.Сите кликнуваат океј, не ни знаат на што кликаат, никој не го чита, а всушност добар дел е поврзан со следење на вашата IP адреса од каде сте дошле и каде одите и со помош на разни маркетинг алатки повторно ве ретаргетираат, а тоа се следи на социјалните мрежи и онлајн.
Мора да доплатите за YouTube без реклами. Има и бесплатни програми кои блокираат реклами, но нивната функција е ограничена. Постои инкогнито режим за побезбедно пребарување на Google што не остава траги. Колку е профитабилен дигиталниот маркетинг доволно говори податокот дека приходот на Google од рекламирање во 2020 година изнесувал околу 147 милијарди долари